torsdag 11 december 2014

Girl power och moodboosters

Jag får ofta perjorder då allting känns skit. Jag bara sitter och glor i väggen, får inget gjort och önskar allting bara kunde slänga sig i väggen. Den här deprimerade känslan har egentligen bara ett botemedel och det är för min del skit bra musik och en massa hårprodukter.

Oftast slutar det med att jag flätar om mitt hår 15 gånger på olika sätt medan jag lyssnar på några "girlpower" låtar och äter något gått. Här kommer jag alltså lista några låtar jag ibland lyssnar på. Kan inte säga att de är mina favorit låtar, men lyssnar på dem då jag antingen blir glad av dem, eller bara känner mig mycket "starkare"




































Här var alltså några av de låtar jag lyssnar på då jag känner mig skit, eller annars bara nere. Vad lyssnar ni på då ni känner er deppiga?

// Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar