torsdag 20 november 2014

Team blondie är på bänken..

Hoppades ärligt på att få bryta det fina inläggs antalet 222 med något annat inlägg än detta. Har för tillfället det jävligt då det gäller Rinja. Som några av er kanske vet så var vi upp till Kangsala med Rinja. Vi blev kanske lite klokare, men sanningen svider mer än ovetandet. Kanske det ändå är bäst på det här viset.
Är inte klar att svara på frågor gällande det här, så om ni ser mig på stan, fråga inte vad som händer. Tack..

Jag kommer alltså göra ett inlägg om det här, då allt svalnat o jag inte börjar gråta av att tänka på den redan några dagar gamla resan. Tills vidare kommer min blogg vara lite oaktiv, men försöker göra något inlägg då jag får låna nån annans häst att rida eller ger tips i någon form. "Lifestyle-inlägg" är inte direkt något jag gör nu, då hästar är min "lifestyle" och allt är lite upp och ner för tillfället.


// Malin

1 kommentar: