tisdag 13 maj 2014

Bannertävlingen avslutas

Som ni kanske kommer ihåg hade jag en bannertävling som började för lite på en vecka sen. Jag har fått in 4 bidrag, vilka jag kommer publicera här och ge ris och ros för, samt välja vinnaren. :)

Fin banner, tycker om idén med alla hästar med. Bra val av bilder, och jag vet att jag inte har så många bra kvalités bilder på bloggen.
Ända minuset jag kan hitta här är att det är min tränare som är på bilden i mitten och att texten längst ner är lite i minsta laget.

Snygg stil och gillar texten. Tyvärr är bilderna lite enformiga och det är mycket bilder på Jessica. 


Kiva idé och nice text. Ett roligt aätt att få in de lite "suddigare" och sämre kvalités bilderna. Bilder i färg och annan grundfärg, så skulle det vara super snyggt! 


Bra bilder här med, kanske man skulle ha kunnat hitta en lite nyare på mig och Rinja. (Här hade jag haft henne 1 vecka) Kiva klippt, men texten kommer lite i vägen för bilderna, annors kiva idé här med :) 

Det var de 4 jag fått in. 
Jag har valt en vinnare, och den är:

Grattis till Elli Korhonen (http://iitajaelli.blogspot.com/)
Du får en länk till din blogg uppe på min "sidlista" och din banner är högst upp på min sida nu en bra tid framåt. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar