torsdag 1 maj 2014

Bannertävling

Jag är troligtvis den mest data-okunniga bloggaren i världens historia. (Alltså så länge det har funnits bloggar)
Dessutom är jag väldigt dålig på att se framför mig vad jag tycker att är snyggt, och förklara det.
Så den här tävlingen är till för de kreativa och datakunniga. :)

Tävlingen går då ut på att man skall göra en banner till min blogg. Här kommer några "regler" och lite info då det gäller tävlingen.
- Bannerns storlek är det ingen skillnad på då jag sen fixar bloggen enligt den.
- Bilder får man ta från min blogg, vilka som helst.
- Det skall stå "Malin och hästarna" på den och/eller "Let your faith be bigger than your fear"
- Det är okej att lägga sin egen adress i min banner för att visa att man själv har gjort den.
- skickas till malin.lahtivuori(a)gmail.com

Vad vinner man då?
Jag lägger upp alla banners som är med i tävlingen på min blogg med adressen till "the maker´s" blogg om man lägger med den om man lägger med det då man skickar in bannern.

Eftersom jag inte har möjlighet att ge något konkret, så är priset ganska simpelt.
Priset är alltså att man får förutom bannern man själv gjort högst upp på min blogg, så lägger jag en länk bredvid "Hästarna på bloggen"-sidan till personens blogg, jag följer personens blogg och försöker kommentera så ofta som möjligt och dessutom ger jag en shout-out då jag valt.

Hoppas många vill vara med, fast priset är lite meningslöst. :)


// Malin och hästarna

6 kommentarer:

  1. I would want to try to do you a banner! (: I'm not good at swedish (or english...), so I am not sure of that did I understand eveything, but I'll try my best! :)

    t. http://ikuinenponiratsastajakata.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Ja kan fösöka göra en! :)

    SvaraRadera