söndag 22 juni 2014

Sammanfattning

Jag har inte gjort några inlägg på länge nu, men det är mest för att jag varken haft inspiration eller något roligt att skriva om. Ridningen av Rinja har gått i en berg-och-dalbana med väldigt djupa "dalar" och få uppresningar. Jag skulle helst vilja lägga in en massa inlägg och skryta om hur bra det går, hur härlig hon är just nu osv., men alltid när det går bra har jag annat för mig på kvällen eller så hinner/orkar jag inte göra inlägg. Skulle så gärna vilja skriva i en positivare "ton" på bloggen, men det kommer inte helt naturligt till mig, då ag mest tänker på hur mycket som ännu måste fixas för att hon skall bli bra att rida. Jag har själv svårt att stanna upp och tänka på hur mycket vi har gått framåt.
Lättast skulle det u vara om man hade tävlingsresultat med henne, men nu ser man inte alla framgångar så bra. Det är bara träning på träning på träning och ett ända dis av bra och dåliga dagar ihopblandade. Om man t.ex. föreställer sig att alla bra dagar är vita och alla dåliga svarta, så är min vecka en ändå grå massa just nu.

Men för att komma bort från mitt otroligt tråkiga, gnälliga jag (som jag själv med btw hatar) så skall jag göra ett bild inlägg. Jag tänker lägga in en massa random bilder, från veckan som gått. :)

Rinja speciella sätt att äta, då hon inte vill gå med sina BackOnTrack skydd :)

Jag har varit ut i skogen ensam med Rinja(Första gången). Det var riktigt roligt :) 

Häst-selfie

Rinja, Lara och Darco på morgonen i hagen. 

Regna har det gjort i mängder, tur att vi har manege :) 


Vår midsommarbrasa 

Midsommarbordet dukat. 

Härliga dagar i stallet, har jobbat nu 5 dagars vecka i stallet.
Kört till stallet minst 3 gånger på dag. = 15 gånger. 12 km ena vägen.
24 km x 15 = 360 km 
det var mina bilder. Vilken var er favorit? 
Alla tagna med mobil så lite dålig kvalité 
// Malin och Rinja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar