lördag 22 mars 2014

Paus

En vecka.. nej vänta, 10 dagar paus.. Jesus! Mycket har hänt här.
Jepp, jag har varit på resa och ni har haft skola, I guess :)

Så, i det här inlägget tänker jag sammanfatta min resa, med en massa bilder och lite rolig fakta. :)

Observera att bilderna inte kommer i tidsordning, dels för att jag har så dåligt minne, att jag inte kommer ihåg vad som hände när samt vill min blogger inte sammarbeta idag.. :P 

Här var vi på restaurang Tango Tapas, jag fick äran att skriva allas namn i taket.
God mat och bra musik, riktigt bra paikka.

Det traditionella plättkalaset hölls, då Stefan fyllde år.
(Jo, vi flamberade plättar i hotellrummet ;D )

Vårt hotell rum, vi bodde vägg i vägg med familjen vi hade som "sällskap" på resan :) 

Lite mera hotell bilder :) 

Pappa och mamma, efter en kväll ute. (When u c it...)

Vi var och gå på pynerna, bland med nudisterna två dagar. 

Jag lärde pappa att ta selfies,
mest för att jag använde hans telefon för att ta insatgram bilder under resan :)
Han blev lite nyfiken...
Jag var inne på hotellrummet några dagar, då jag bränt knävecken.
Såg ut som om jag skulle ha skitit på mig när jag gick :P

Karneval, poliser och mycket folk. En hel kasa finnar stod bredvid oss och var onaliga,
då "Det tog så länge för dom att börja"

En av karneval bilarna. Där fanns flera mycket fina och roliga släp. 

sista dagens simning med mamma :) 

Det var min resa kort och konsist. 
Kanske jag med kan berätta att det var en servitör på matplatsen dit vi ofta for på dagen och äta, som tyckte jag liknade hans kompis, en flicka. Han sa att jag hade likadant ansikte och hår som hon. Förutom att hon hade gröna ögon och brunt hår. "The sexiest polis on the whole Island" sa han, så ja.. (Pappa trodde han var bög. :P )

// Malin och de-andra-som-var-med-på-resan.

Bilder av: Ove Lahtivuori och Stefan Stigell 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar