lördag 20 september 2014

Filmtips

Då jag inte är i stallet, vid mina läxor eller någon annanstans så ser jag på film. Alltså har jag sett en hel del filmer och jag kan ju säga att jag inte är så kräsen då det gäller genre, men det ända jag inte kan tåla är dålig humor.
Här kommer alltså några filmtips till er. Enjoy!


Nya step up är den bästa step up jag sett. Kanske för att de flesta av de bästa stjärnorna är med i den. De ända som jag saknar är Channing Tatum och Jenna Dewan Tatum från 1:an.


Journey 1:an, är mycket bättre än 2:an enligt mig, då 2:an är lite för liknande.
Och jo, jag är ett fan av Josh Hutcherson..  


"How to train your dragon" En av de bästa animerade filmerna jag sätt. Älskar både 1:an och 2:an 


En av få "kärleksfilmer" jag orkar se på mer än en gång."The Host" är en av de bästa filmerna jag såg på bio under 2013  


Jag sa det för någon tid sedan i ett annat inlägg och jag säger det igen. Vem gillar inte Andrew Garfiel i trikåer? 


Den här filmen kom jag över av en slump då jag kollade rumt på IMDb vad Dave Franco hade varit med i. Den är mindblowing och jag kan inte vänta tills 2:an kommer ut 2016. 


Real steel såg jag på TV:n och bandade den då. Efter det har jag alltid sett på den då jag är sjuk. Bra film och tycker så om Dakota Goyo´s karaktär. 


Tror inte jag behöver säga så mycket om den här filmen. Se trailern om du inte hört om den. 

två agenter, en kvinna, kärlek, chips och limsa, vad mer behöver man en fredag kväll?

De här filmerna är alltså inte i nån sorts ordning, kan inte bestämma mig vilken som är bäst o.s.v. 

// Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar