lördag 13 april 2013

Träningar och provvecka

Jag har nu haft slut på min provvecka redan 2 dar. Det är så sköönt. Den slutade på onsda, så jag har haft vanliga dagar sen dess. Blev inte underkänd i nån kurs så det känns bra.
Jag var på träningar på fredagen, då jag även öppnade min mopo säsong. Jag körde till stalle, red två hästar en av dem på träning och så körde jag hem med Julia på. Så jag har haft Julia över natten hos mig.

Träningen gick helt bra. Jag red då Chappe för Johku. Vi hoppade ca. 100-115 cm bana, och jag som inte typ ser några steg med stor häst ännu, kände mig ganska så dålig då Chappe hela tiden måste rädda. Annors  hoppade vi helt bra och vi vägrade inte en enda gång. Bilder har jag inte, fast läktaren var fullsatt. Jag hade ju inte äns kameran med mig, så jag får skylla mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar