tisdag 8 maj 2012

skoogen! :)



Var ut i skogen och galoppera idag. De va skönt, när solen värmd och så va de ju så fint väder annors me. Elton tyckte det var super kul och bara pompa och studsa allt vad det gick om jag försökte hålla in honom. Djobi har ju fortfarande ont i benet och går på mediciner. :( Men vi hoppas att tanten snart blir bra så jag kan rida henne igen. Mamma gnälde just på att hon inte får rida något mer utan bara sköter. Kanske man sku borda låta henne rida några dagar i veckan snart. Blir väll ändå imorron, då jag int kan fara ti stalle. På torsta så får heppeorna tandläkare och på lörda ska jag igen till Laakso och tävla. Vi hoppas vi slipper alla fel den häran gång. :) Jag vill inta bara ha text nu så jag tror ja laddar upp en bild med. ska si vad jag hittar fö sött. :)
så, det häran är jag och mamma. Jag e typ 8 år på bilden. :P då ha jag ridi i 1 år. :D Heppan heter Dominia och va en gammal tant redan då. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar