tisdag 15 maj 2012

Morjens



Jahapp.. då va de ännu en dag mindre ti sommarlovet. :D Nåjo. Idag har jag varit ut i skogen med Elton. Som sällskap hade vi Aimo och Ida. Aimo höll på att bita Elton i rumpan helatiden men det gick ju som de gick. Jag håller på att göra mig klar för tävlingar på söndag. Funderar på vad jag skall ha på mig och hur mycket kläder jag behöver. Även vad jag skall köpa på lördag. Jag och Ida och våra mammor skall fara och handla lite saker. "Lite" är kanske den mer exankta benämningen på vad vi ska ha. Vi tar vår bil eftersom den är större och så har både jag och Ida två låååååånga listor på vad vi behöver. :) Men jag längtar ju nog lite efter att få komma till en butik. Men som vanlig så ska jag lägga in en bild. Den här gången tror jag det blir en på mig och Ida som vi fota på vintern när vi var hos henne. :)
Okej, jag vet att jag inte e helt normal men de får man leva med. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar