fredag 18 maj 2012

några dar sen sist

Jo, nu har jag haft ås mycket att tänka på så jag inte har hunnit skriva något i bloggen. Men nu så skriver jag ju så de är väll helt ok. Nåjo, Match showen gick helt bra. Elton blev andra bland ponnyna och fick där med en blå rosett. :) Han var rädd för domaren, som nog sen förstod när jag förklarade varför. Då kom vi till Best in show klassen, men där plaserade sig ingen ponny. Grattis förästen till Sabbe som vann den! Pete är super fin! :D Mamma frågade av en bekant som med håller på med hästar, hur gammal han tror att Djobi är och han sa att hon skulle kunna vara 3 år. Ja, hon är ju 20 år och i bra skick men att hon sku va 3 år? njaa, vi brukar bara säga att hon blir 5 åring igen på tävlingsbanorna. :D

Ja, nu så har vi nå varit i skolan och så skall jag snart och köra (igen). Imorron skall vi (Jag och mamma) fara med bästa Ida och hennes mamma och shoppa. :D det skall bli skit kul! Men jo, som vanligt kommer det in en bild, men jag vet inte vad jag skall lägga in för bild så det blir bara någon. ;)

Bild nr. 1 : min och Eltons första tävling. :)
bild nr. 2: Jag och Djobi i 80 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar