måndag 10 februari 2014

4 + 4 = OMG!

Special inlägg, pga brist på annat :)
Här kommer först 4 bilder, jag annors aldrig skulle lägga in på min blogg och sedan mina 4 favorit bilder. 
(Alla med förklaring varför)

Dålig kvalité och Rinja ser ut som en.. som en.. jaa-a, Som en Rinja.. :P 

Höhö, en hästrumpa. ;)

Lååångt hopp. ;) Inte med själv och Rinja ser ut som en karusell häst. Vart tog min balans vägen egentligen?

The Åsna bild nr. 2 Hehe, hon har aldrig varit helt normal ;) 

Nu kommer mina 4 favorit bilder

Jessicas hopplektion. Visst dyker jag lite, men helheten är bra. 

Hon ser ut som en ponny här på bilden. Tagen dagen efter att hon kom till Finland. 
Bilden tagen på hästen med min telefon. Tycker att den har fina färger och så kommer solen så där perfekt.

Tagen med mobil. ser fridfullt ut och tycker om den speciella vinkeln. 
Hoppas ni gillade inlägget.
Kommentera gärna vilken bild ni tyckte var bäst/konstigast!
// Malin och Rinja

1 kommentar: