torsdag 25 oktober 2012

23.10.2o12

Japp. Nu tar vi tre dager i sträck igen. :)

23.10
var jag på "lektion" för Jessi. Jag red Jaroz, en kaveris häst. Han brukar bock lite och så brukar dom som rider flyga av. Men ja.. Jag hölldes på och så kommer det in lite videon på när jag red honom då.
Sen så red jag Chappe, Broby Chaplin som han egentligen heter. Det var en stor omändring. Ja men på det kommer det med video. Elton hade jag den dagen och springa lite i manegen och sen så longera jag honom.

24.10
Hade jag hopplektino med Elton för Jessica Aminoff. Det var länge sedan sist. Vi hade lite linjer och annat som vi skulle rida. Fram och förkorta tränade vi mäst på. Jossan som var på samma lektion som jag "ramlade av" Hon hoppade före sin häst och blev och sitta så mycket på halsen att hon måsta hoppa av. Avfallning för min del. Hon hade inte ridit klart helt och så var det inget hon skulle rätta till riktigt. det betyder att vi får kaka! :D

25.10
Jag skall på dressyrlektion med Chappe och så ska mamma rida Elton. Vi får se hur det går. :)

Jag lägger in videonas länkar till yt. :)
Min play list:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLymk9g9huTtH22sKQTij4MEJ-FeRYYr5h&feature=mh_lolz

hit kommer alla videon som jag filmar på Broby-shaki.
Träningar och tävlingar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar