söndag 9 september 2012

Tävlingar och sånt

Japp. Nu drar jag två dagar på ett inlägg igen. :) Japp japp. Igår var jag i tidningen. Då jag vann broby-cup så var jag med på västranylands sport sidor. Tack Nette för fotot! de va super snyggt! (kolla in: jeanettel.kuvat.fi) Sen så var man ju till stallet och red Elton barbacka ut i skogen och hoppade sedan lite på lan.
Idag var jag till Salo på tävlingar. Jag startade 90 cm, men banan var som typ 100 cm. Jag skulle ha startat 100 klassen med men hindrena var MYCKET över meter. Så jag drog mig ur den starten. Japp japp. I 90 fick vi 8 fel i första fasen. Vi vägrade på en oxer som var ganska så stor och så hade den en härligt lång anridningen. Så den vägrade vi på först och sedan så fällde vi b) delen på serien. Jag höll alldeles för mycket emot till a delen sådet var helt mitt fel att den föll. :)
Men ponin var SUPER! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar