måndag 13 augusti 2012

Behandling

Idag hade Elton el behandling. Emma, som är en masör kom och gav el behandling då Elton har kännts lite konstig. Vi kom fram till att hans sadel inte alls sitter som den ska fast vi bara köpte den för ett halvt år sedan. Då väntar man nu på att få veta sin läsårdning så man kan fara och prova sadlar till Hipposport. Han har varit lite styv och så har han bitigt tag. Men bara när jag har sadel. Hopper jag utan sadel eller rider dressyr utan sadel är han hur nöjd som hälst. Lite konstigt nog, men nu vet vi kanske varifrån det kommer. :D

Efter besöket så fixade jag Djobi, som man numera får rida och galoppera lite med. och sen for jag ner på plan för att se på Nathalie´s , Axa´s och Naomi´s lektion. De hoppade och ska se om jag får in bilderna på datorn snart. :) Ni kan kolla Naomis blogg på kompisblogg1.blogspot.fi. :D den e rikit nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar