söndag 10 juni 2012

Länge sen sist!

Jopp, de va länge sen jag skrev senast. Kan kanske bero på att jag inte varit hemma mer än och äta och sen farit iväg igen. Jag har då varit till Ypäjä på Ponimeeting. de va super roligt och Elton var så duktig. Vi hoppade på derby plan och så var vi också ut i skogen och hoppa på terräng banan. (Kommer bilder på det) Idag har jag då varit och tävla, det var hemma tävlingar och det gick helt bra. Elton var helt super snäll och räddade typ på alla hinder. Vi fick en blå-vit rosett och en första plats. Nöjd är man. Nu skall jag bara äta och sen till stallet igen för att kolla till Djobi, som ännu också har ont i benet. Hon går nu ute dygnet runt med de andra gamlingarna. Hon värkar trivas, då hon inte vill ge fast sig och sen när man har tagit in henna ska hon snabbt ut tillbaks.

Men nu kommer det bilder från terräng banan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar